ລາຍລະອຽດຂັ້ນຕອນການລົງທະບຽນການແຂ່ງຂັນ Google O
ການລົງທະບຽນຂອງອາຈານທີປຶກສາ
ອາຈານທີປຶກສາສາມາດລົງທະບຽນເຂົ້າຮ່ວມການແຂ່ງຂັນໄດ້ທຸກເມື່ອພາຍໃນລະຫວ່າງວັນທີ 8 ຕຸລາ 2014 ຫາ ວັນທີ 8 ເມສາ 2015. ອາຈານທີປຶກສາຈະຕ້ອງໄດ້ລົງທະບຽນໂດຍບໍ່ຄຳນຶ່ງເຖິງວ່າອາຈານດັ່ງກ່າວໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມມາກ່ອນແລ້ວ ຫຼື ລົງທະບຽນກ່ອນເປີດການແຂ່ງຂັນ Google Online Marketing Challenge 2015 ກໍຕາມ. ໃນການລົງທະບຽນອາຈານທີປຶກສາຈະຕ້ອງສະແດງອີເມວທີຜູກກັບໂດເມນ(Domain) ຂອງມະຫາໄລ ແລະ ລິ້ງຂໍ້ມູນສ່ວນໂຕທີຜູກກັບເວັບໄຊຂອງທາງມະຫາໄລ ເຊັ່ນ: ອີເມວທີຜູກຕິດກັບມະຫາໄລແມ່ນ example@nuol.edu.la (ອີເມວອື່ນເຊັ່ນ: gmail, yahoo, hotmail ແລະ ອື່ນໆແມ່ນໃຊ້ບໍ່ໄດ້) ເພື່ອນຳເອົາໄປໃຊ້ເປັນການຢືນຢັນຕົວຕົນ.
ຈະບໍ່ມີການຈຳກັດຈຳນວນອາຈານທີ່ລົງທະບຽນໃນສະຖາບັນດຽວກັນ ແລະ ຍັງບໍ່ຈຳກັດຈຳນວນທີມຂອງນັກສຶກສາຕໍ່ອາຈານໜຶ່ງຄົນນຳອີກ. ເຊິ່ງວ່າຄ່າເລີ່ມຕົ້ນແມ່ນອາຈານສາມາດເປັນທີປຶກສາໃຫ້ກັບທີມນັກຮຽນໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍເຖິງ 10 ທີມ (ຫາກຕ້ອງການເພີ່ມແມ່ນໃຫ້ຕິດຕໍ່ກັບທີມ Google Online Marketing Challenge).
ສິ່ງສຳຄັນ:
- ກະລຸນນາກວດເບິ່ງກ່ອງຂໍ້ຄວາມສະແປມ(Spam) ຫາກຍັງບໍ່ເຫັນເມວຕອບກັບ.
- ອາຈານທີປຶກສາຈະໄດ້ຮັບເມວຕອບກັບພາຍໃນ 5 ວັນ, ຖ້າສຳເລັດໃນການຢືນຢັນ ແລະ ຖືກຍອມຮັບ.
ລົງທະບຽນ
ການຢືນຢັນທີມນັກສຶກສາຂອງອາຈານທີປຶກສາ
ເມື່ອທີມນັກສຶກສາໄດ້ລົງທະບຽນເປັນທີຮຽບຮ້ອຍແລ້ວ, ອາຈານທີປຶກສາກໍຈະໄດ້ຮັບເມວພ້ອມກັບລິ້ງເພື່ອໃຊ້ໃນການຢືນຢັນວ່າທີມດັ່ງກ່າວແມ່ນຢູ່ພາຍໃຕ້ຂອງອາຈານດັ່ງກ່າວ. ອາຈານຕ້ອງໄດ້ກົດລິ້ງດັ່ງກ່າວເພື່ອສຳເລັດການຢືນຢັນນັກສຶກສາຂອງຕົນ.
ສິ່ງສຳຄັນ: ທີມນັກສຶກສາບໍ່ສາມາດເລີ່ມເຂົ້າຮ່ວມການແຂ່ງຂັນຖ້າຂັ້ນຕອນນີ້ບໍ່ສຳເລັດ.
ການລົງທະບຽນຂອງທີມນັກສຶກສາ
ນັກສຶກສາສາມາດລົງທະບຽນໄດ້ຕັ້ງຕ່ວັນທີ 15 ຕຸລາ 2014 ເຖິງ ວັນທີ 22 ເມສາ 2015
ການລົງທະບຽນ: ແຕ່ລະທີມສາມາດລົງທະບຽນພາຍໃຕ້ອາຈານທີປຶກສາພຽງຄົນດຽວເທົ່ານັ້ນ ໂດຍອາຈານດັ່ງກ່າວແມ່ນຈະຕ້ອງຖືກຢືນຢັນ ແລະ ຍອມຮັບຈາກທາງທີມ Google Online Marketing Challenge ແລ້ວ. ແບບຟອມລົງທະບຽນຕ້ອງເພີ່ມຂໍ້ມູນໃສ່ໂດຍຜູ້ນຳທີມເທົ່ານັ້ນ. ຫຼັງຈາກຖືກຢືນຢັນຈາກອາຈານຕົນແລ້ວ, ຜູ້ນຳທີມຈຶ່ງສາມາດເພີ່ມສະມາຊິກພາຍໃນກຸ່ມ.
ຜູ້ນຳທີມຈະຕ້ອງມີບັນຊີຂອງ Google ແຍກເປັນສອງບັນຊີໃນການລົງທະບຽນ ແລະ ເຂົ້າຮ່ວມການແຂ່ງຂັນ Google Online Marketing Challenge 2015. ບັນຊີຫຼັກ ຫຼື ເອີ້ນອີກວ່າເປັນບັນຊີຄວບຄຸມ(ຈະເປັນບັນຊີໃໝ່ ຫຼື ເກົ່າກໍໄດ້) ບັນຊີນີ້ຈະຖືກໃຊ້ໃນການຈັດການທີມຂອງຕົນ ແລະ ຕິດຕໍ່ກັບທີມ Google Online Marketing . ບັນຊີໂຕທີສອງ ຫຼື ເອີ້ນວ່າບັນຊີໃຊ້ແຂ່ງຂັນ(ບັນຊີສ້າງໃໝ່ເທົ່ານັ້ນ) ຈະຖືກໃຊ້ໃນການຮັບເງິນ AdWords ແລະ ສ້າງໂຄສະນາ.
ຜູ້ນຳທີມຈະຕ້ອງໃຫ້ຂໍ້ມູນທີ່ຢູ່ຂອງຕົນ ແລະ ເບີໂທລະສັບເພື່ອໃຊ້ຢືນຢັນຕົວຕົນໂດຍຜ່ານຂໍ້ຄວາມ ຫຼື ສຽງ ເພື່ອຮັບເງິນ AdWords.