ຂັ້ນຕອນຕ່າງໆໃນການແຂ່ງຂັນ Google Online Marketing Challenge
ເຮົາຈະມາເບິ່ງກັນວ່າໃນການແຂ່ງຂັນ Google Online Marketing Challenge ນີ້ມີຂັ້ນຕອນການແຂ່ງຂັນດຳເນີນໄປເປັນແນວໃດ?
ຂັ້ນຕອນທີ 1: ລົງທະບຽນເຂົ້າຮ່ວມການແຂ່ງຂັນ. ກ່ອນອື່ນໝົດຈະຕ້ອງໄດ້ໃຫ້ອາຈານທີປຶກສາຂອງທີມຈະຕ້ອງໄດ້ລົງທະບຽນເຂົ້າຮ່ວມການແຂ່ງຂັນ ແລະ ໄດ້ຖືກຍອມຮັບການທາງ Google ກ່ອນ. ນັກສຶກສາຈະຕ້ອງໄດ້ກຽມທີມໂຕເອງ ໂດຍແຕ່ລະທີມຈະມີຕັ້ງແຕ່ 3 ຫາ 6 ຄົນ ລວມທັງຜູ້ນຳທີມ(Team Captain). ຫຼັງຈາກນັ້ນຜູ້ນຳທີມຈຶ່ງຈະໄດ້ລົງທະບຽນເຂົ້າຮ່ວມການແຂ່ງຂັນໂດຍຈະຕ້ອງໄດ້ລົງທະບຽນພາຍໃຕ້ອາຈານທີປຶກສາຂອງທີມທີຖືກຍອມຮັບແລ້ວເທົ່ານັ້ນ.
ຂັ້ນຕອນທີ 2: ເຂົ້ານຳໃຊ້ໜ້າຄວາມຄຸມ(Dashboard). ເມື່ອສຳເລັດຂັ້ນຕອນທີ 1 ແລ້ວ, ຜູ້ນຳທີມກໍຈະສາມາດເຂົ້າໜ້າຄວບຄຸມໄດ້. ຜູ້ນຳທີມສາມາດເພີ່ມຂໍ້ມູນທີຕ້ອງການລົງໄປໃນໜ້າຄວບຄຸມ ແລ້ວຈາກນັ້ນກໍຈະໄດ້ລະບຸຄູ່ຮ່ວມການແຂ່ງຂັນ ກໍຄືບໍລິສັດ ຫຼື ອົງການບໍ່ສະແຫວງຫາຜົນກຳໄລ.
ຂັ້ນຕອນທີ 3: ເລືອກທຸລະກິດ. ແຕ່ລະທີມຕ້ອງລະບຸທຸລະກິດ ຫຼື ອົງການບໍ່ສະແຫວງຫາຜົນກຳໄລທີ່ເປັນຄູ່ຮ່ວມການແຂ່ງຂັນນຳ.
ຂັ້ນຕອນທີ 4: ຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບ AdWords ແລະ ຄູ່ຮ່ວມການແຂ່ງຂັນ. ເຮົາແນະນຳໃຫ້ໄປສຶກສາກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ AdWords ໃຫ້ເຂົ້າໃຈດີກ່ອນໂດຍຈະມີຫ້ອງສອນອອນລາຍຢູ່ໃນເວັບໄຊການແຂ່ງຂັນຢູ່ແລ້ວ. ນອກນັ້ນ, ທຸກໆນັກສຶກສາໃນທີມຈະຕ້ອງໄດ້ມີການພົບປະກັບຄູ່ຮ່ວມມືການແຂ່ງຂັນ ຫຼື ອົງການບໍ່ສະແຫວງຫາຜົນກຳໄລ ເພື່ອປຶກສາຫາລືຫາກ່ຽວກັບ ເປົ້າໝາຍຂອງພວກເຂົາ ແລະ ຄົ້ນຄິດຈຸດແຂງຂອງການໂຄສະນາອອນລາຍຂອງພວກເຂົາ. ຈຸດແຂງໃນການເຮັດໂຄສະນາອອນລາຍນີ້ຈະຕ້ອງໄດ້ຖືກຮ່າງ ຫຼື ຂຽນໄວ້ໃນບົດລາຍງານກ່ອນການແຂ່ງຂັນ.
ຂັ້ນຕອນທີ 5: ສົ່ງບົດລາຍງານກ່ອນການແຂ່ງຂັນ ແລະ ຮ້ອງຂໍເງິນທຶນ. ເຮົາຕ້ອງເຂົ້າໃຈວ່າຫຼັງຈາກທີເຮົາຂໍເງິນທຶນແລ້ວ, ເຮົາຈະບໍ່ສາມາດສົ່ງບົດລາຍງານກ່ອນການແຂ່ງຂັນໄດ້ອີກ. ເຮົາຈະໄດ້ເງິນທຶນບໍ່ເກີນ 5 ວັນຫຼັງຈາກທີເຮົາສົ່ງຄຳຮ້ອງຂໍໄປ.
ຂັ້ນຕອນທີ 6: ເລີ່ມປະຕິບັດ. ເມື່ອທີມນັກສຶກສາໄດ້ຮັບເງິນແລ້ວ, ນັກສຶກສາສາມາດເລີ່ມການໂຄສະນາໄດ້ໂດຍໃຊ້ເວລາໃນການປະຕິບັດໄດ້ສູງສຸດເຖິງ 21 ວັນ. ການໂຄສະນາຈະຕ້ອງຢູ່ຢ່າງໜ້ອຍ 7 ວັນ ຫຼື ຮອດ 21 ວັນ ແລະ ໃຊ້ເງິນໃຫ້ຢູ່ໃນວົງເງິນທີກຳນົດຄື 250 ໂດລາ. ຖ້າຫາກວ່າໃຊ້ເກີນຫຼາຍກ່ວາງົບກໍຈະຖືກຕັດສິດທັນທີ(ຫາກກາຍ 2-3 cents ແມ່ນຍອມຮັບໄດ້).
ຂັ້ນຕອນທີ 7: ຂຽນ ແລະ ສົ່ງບົດລາຍງານທ້າຍການແຂ່ງຂັນ.
ຂັ້ນຕອນທີ 8: ລໍຖ້າຟັງຜົນ.