Google Online Marketing Challenge 2014
Google ໄດ້ປະກາດການແຂ່ງຂັນ Google Online Marketing Challenge 2014 (GOMC 2014) ການແຂ່ງຂັນເປັນນັກການຕະຫຼາດມືອາຊີບໃນໂລກອອນລາຍ.
ກ້າວເຂົ້າສູ່ປີທີ 7 ແລ້ວສຳລັບການແຂ່ງຂັນດັ່ງກ່າວ, Google Online Marketing Challenge ເປັນການເປີດກວ້າງໃຫ້ນັກສຶກສາ ແລະ ອາຈານຜູ້ທີ່ມີຄວາມຮູ້ດ້ານການຕະຫຼາດມາທົດສອບກັນວ່າຕົນເກັ່ງສ່ຳໃດ ແລະ ຍັງເປີດກວ້າງໃຫ້ຄົນທົ່ວໂລກສາມາດເຂົ້າຮ່ວມກິດຈະກຳນີ້ອີກດ້ວຍ. ພາຍໃນການແຂ່ງຂັນດັ່ງກ່າວ Google ຈະໃຫ້ເງິນທຶນເປັນເງິນ 250 ໂດລາເພື່ອໃຊ້ໃນການແຂ່ງຂັນການເຮັດການຕະຫຼາດອອນລາຍໂດຍນຳໃຊ້ຜະລິດຕະພັນຂອງ Google ເຊັ່ນ: Google Adword ແລະ Google+. ເຊິ່ງວ່າກຸ່ມນັກສຶກສາຈະຕ້ອງເຮັດການຕະຫຼາດໃຫ້ກັບບໍລິສັດ ຫຼື ອົງການບໍ່ສະແຫວງຫາຜົນກຳໄລ, ໂດຍກຳນົດເວລາໃຫ້ 3 ອາທິດໃນການເຮັດການຕະຫຼາດ ແລະ ຫຼັງຈາກນັ້ນ Google ຈະຕັດສິນຈາກການທີວ່າກຸ່ມໃດເຮັດແລ້ວປະສົບຜົນສຳເລັດຫຼາຍກ່ວາກັນ.
ລາງວັນສຳລັບຜູ້ທີຊະນະນັ້ນມີດັ່ງນີ້:
- ສຳລັບຜູ້ຊະນະຂັ້ນທົ່ວໂລກພ້ອມດ້ວຍອາຈານນຳພາຈະໄດ້ໄປທ່ອງທ່ຽວເມືອງ San Francisco ທີ ປະເທດອາເມລິກາ ແລະ ຍັງໄດ້ໄປທ່ຽວຊົມສຳນັກງານໃຫຍ່ Google ທີ Mountain View ເປັນເວລາໜຶ່ງວັນ, ນອກນັ້ນຍັງໄດ້ມີໂອກາດພົບກັບພະນັກງານ Google ທີ່ເຮັດວຽກກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ AdWords, ໂຄງການມະຫາວິທະຍາໄລ ແລະ ການຕະຫຼາດ.
- ອຸປະກອນຄອມພິວເຕີ ແລະ ຜະລິດຕະພັນຈາກ Google.(ສຳລັບຜູ້ຊະນະຂັ້ນທົ່ວໂລກ)
- ອຸປະກອນໄຟຟ້າສຳລັບຜູ້ຊະນະພ້ອມທັງອາຈານນຳພາຂັ້ນທົ່ວໂລກ, ທ້ອງຖິ່ນ ແລະ ຕາມປະເພດຫົວຂໍ້.
- ສຳລັບຜູ້ຊະນະປະເພດຫົວຂໍ້ AdWords Business ຂັ້ນທ້ອງຖິ່ນ, ໄດ້ໄປທ່ຽວສຳນັກງານ Google ຕາມທ້ອງຖິ່ນຂອງຕົນ.
- ເງິນບໍລິຈາກມູນຄ່າ $30,000 ສຳລັບອົງການບໍ່ສະແຫວງຫາຜົນກຳໄລຂອງຜູ້ທີ່ຊະນະ.
ສຳລັບຕ້ອງການລົງທະບຽນ ແລະ ຂໍ້ມູນເພີ່ມຕືມໃຫ້ເຂົ້າໄປອ່ານໄດ້ທີ www.google.com/onlinechallenge
ຂອບໃຈຂໍ້ມູນຈາກ Google Student Blog